Shop Mobile More Submit  Join Login
Fire and Lightning by VengefulSpirits Fire and Lightning by VengefulSpirits
I got the idea from this image lol


:iconvengefulspirits::iconsilverdeni:

fire fox and thunder dingo I guess? XD

Nickelback - Burn It To The Ground
Add a Comment:
 
:iconbadbone:
BadBone Featured By Owner Feb 3, 2015
Omg i'm so jelly of both of them. I need an equally awesome character.
Reply
:iconinudante:
InuDante Featured By Owner Oct 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I love that song!! And this picture. ^M^ You are a very great artist, don't let anybody tell you otherwise.
Reply
:iconbeastvamp:
beastvamp Featured By Owner Dec 5, 2012  Hobbyist Traditional Artist
They're hot.
Reply
:iconkryptek-k9:
Kryptek-K9 Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist General Artist
I would give my characters powers but idk how to do fire or ice, etc.
Reply
:iconlexplosion:
Lexplosion Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hmm. Power of the elements. Lovely stuff.
Reply
:iconcrackshack:
CRACKSHACK Featured By Owner May 20, 2012
Ugh.
Your anthros.
They're just..
Whoa.
Reply
:iconyo-angie:
Yo-Angie Featured By Owner May 5, 2012  Professional General Artist
Damn this looks stunning ahhh, I wish I could digital art ;___;
Reply
:iconvengefulspirits:
VengefulSpirits Featured By Owner May 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
;3; I miss your digital work <3
Reply
:iconyo-angie:
Yo-Angie Featured By Owner May 6, 2012  Professional General Artist
ahhhh, me too :c

hopefully my friend will return my comp all fixed up soon!
Reply
:iconlove2bd1:
Love2bd1 Featured By Owner May 4, 2012  Hobbyist Writer
dayum i know like said by millions they look so like legit close
i am not use to it i am thinking why are they drawing em self two times lol :)
Reply
:icon51sonic:
51Sonic Featured By Owner May 3, 2012
I like fire more.
Reply
:iconbelendigievolution:
BelenDigiEvolution Featured By Owner May 2, 2012  Student General Artist
awwww amaizing!!!!
Reply
:iconcalip123:
calip123 Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
:iconcalip123: Just wondering but can i use your style cuz i want to try to do the animals like that but i want your permission btw i love ur artwork :dummy:
Reply
:iconwhitewolfspup:
whitewolfspup Featured By Owner May 2, 2012  Student Digital Artist
fave song and epic pic at once WIN
Reply
:iconcalip123:
calip123 Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
Since i cant make stuff like you...(yet) i feel like your just sitting at your computer saying "U mad bro"
(Btw thats a meme) :dummy:
Reply
:iconthe-real-rainbowdash:
The-Real-RainbowDash Featured By Owner May 2, 2012
((Foxy. XD))
Reply
:iconfreeeeedooom:
Freeeeedooom Featured By Owner May 2, 2012  Student General Artist
That picture that you got the idea from is true inspiration. If your drawing was made into a movie... I WOULD WATCH IT!!
Reply
:iconplushiepom:
PlushiePom Featured By Owner May 2, 2012
your styles are similar too :D
Reply
:iconmushymutt:
MushyMutt Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Awesome work
Reply
:iconrichpuma:
richpuma Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Artist
yeah

i like your comitions

you are awesome BRO
Reply
:iconbeenabutter:
Beenabutter Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
Firefox and if only Deni was a bird, then Thunderbird! xD
Reply
:iconalessandra-de-luca:
Alessandra-De-Luca Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
sweet
Reply
:iconback-off-i-bite:
Back-Off-I-Bite Featured By Owner May 2, 2012  Student General Artist
Love it!
Reply
:iconchocolate-lanturn:
chocolate-lanturn Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Now that you said "firefox"
I can't help but think that there will be a new web browser call "thunderdingo" xD
Reply
:icons31sh0:
S31SH0 Featured By Owner May 2, 2012
two hot vixens?
can i has their numbers? :D
Reply
:iconsmartboyathome:
smartboyathome Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Writer
:iconvengefulspirits::iconequalsplz::iconzukoplz::iconquestionmarkplz:
:iconsilverdeni::iconequalsplz::iconazulaplz::iconquestionmarkplz:
Reply
:iconangelwolfboyz:
AngelWolfBoyz Featured By Owner Jan 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
lol I thought about Mako lol
Reply
:icondragontygress:
DragonTygress Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
Finally, someone else that thought of that. XD
Reply
:iconsqualled-101:
squalled-101 Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
it should be more like fire and ice or fire and water :3 but its still good ;)
Reply
:iconsleepytegan:
SleepyTegan Featured By Owner May 2, 2012  Student Digital Artist
Yoo two would look like awesome sisters! :iconchuuplz:
Reply
:iconbbsmj:
BBSMJ Featured By Owner May 2, 2012
Amazing! :D
Reply
:iconxamroo:
xAmroo Featured By Owner May 2, 2012
Lol be better if it was water dingo^^
Reply
:iconderpmybass:
derpmyBASS Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
Awesome!
Reply
:iconthreestarwolfie:
ThreeStarWolfie Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Favourite elements. Badass looking anthros. Awesome artist. Can it get any better?!
Reply
:iconwolfchill13:
Wolfchill13 Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
No, I dont think there is any possible way it can :D
Reply
:iconashesandwings:
AshesAndWings Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
pretty awesome!! :meow:
Reply
:icondraconic-spirit:
Draconic-Spirit Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
JUST IS JUST AWESOME!!!
Reply
:icongenesis-dragon-x:
Genesis-Dragon-X Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist
:iconisayplz: This is a total win! 8D
Reply
:iconsakasi-white:
Sakasi-White Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
It is super cool I love mu ta very cool :nuu:
Reply
:iconkatyspuppy:
katyspuppy Featured By Owner May 2, 2012
I like the song you pic. They look amazing
Reply
:iconazureran:
Azureran Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist
Looks awesome! Great picture to showcase their similarities and differences!
Oh, and best song :p
Reply
:iconakimune:
Akimune Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
I love it xD; thunder dingo x'3
Reply
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 1, 2012
Image Size
734 KB
Resolution
890×883
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,112 (2 today)
Favourites
1,638 (who?)
Comments
126
×